Klachten Regelement
Onze medewerkers doen er alles aan om de zorg naar tevredenheid te leveren, maar er kan altijd iets misgaan. Mocht dit bij u het geval zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Door uw feedback kunnen wij de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening blijven verbeteren.
Als u een klacht heeft, kunt u dit bespreekbaar maken bij de desbetreffende zorgverlener of bij de zorg coördinator. U klacht kan persoonlijk, telefonisch of via e-mail geuit worden. Na het indienen wordt binnen drie werkdagen contact met u opgenomen om de klacht te bespreken. Indien we er samen niet uitkomen, dan kunt u een officiële klacht indienen bij de onafhankelijke klachten- en geschillencommissie van CKBZ. De klachtenfunctionarissen helpen uw bij het formuleren van de klacht en onderzoeken de mogelijkheden om tot een oplossing te komen binnen een termijn van zes tot tien weken. Indien de klachtenfunctionaris uw klacht niet naar tevredenheid kan oplossen, dan kunt u de klacht laten beoordelen door de klachtencommissie. De klachtencommissie beoordeelt u klacht onpartijdig en onafhankelijk en brengt daar advies over uit.
Mocht u een klacht willen indienen, dan zal deze volgens onze klachtenprocedure afgehandeld worden. U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via de onderstaande gegevens:
CBKZ
Info@cbkz.nl
Telefoonnummer
0183-682829